1/24/2018

Kaikkea mukavaa tapahtumaan ja putkiremontin odotusta,vähemmän kivaa

On nyt ollutkin ihana aika elämässä,vapauden tunteen jälkeen. Se on pysynyt ja siitä kiitän Herraani Vapahtajaani.
Kävin Riihimäellä erään uskonsisaren syntymäpäivillä ja se kokemus oli yksin parhaita elämässäni. Tavallaan kun on elänyt tätä vuosien "erakko" elämää ja tulee kutsu rakkaan Hillevin 80v synttäreille.
Istuin Japanin lähetystyöntekijöiden viereen, vaimo Anneli oli niin hauska ja koin heti ns. sielujen sympatiaa. Kaikkea hassua tapahtui ja naurua piisasi. Esim. olin ottanut ison kasan täytekakkua ja mustikkapiirakkaan,
ja menin Hillevin pöytään hetkeksi hänelle juttelemaan ja kun olin lähdössä pöytääni huomasin ,että kaikki mun herkut oli Hillevi pistänyt poskeensa, kyllä nauratti ja Hillevi vaan sanoi,ai luulin että toin ne hänelle. Siis tapaus oli hauska ja ihana, hain vaan uuden satsin kakkua.
Toinen juttu kun mentiin Annelin kanssa hakemaan kahvia, oli kaksi pannua ja vähä kaadettiin niistä,minä sanoin, että tämä on selkeesti kahvia ja tuli jono taakse,minä huusin, tämä on kahvia! Hups mentiin pöytään ja se olikin vahvaa teetä, ja kaikki oli sitten mun ohjeella sitä ottanut, taas naurettiin. no kaikkea muutakin hauskaa tapahtui...
Hillevi oli onnellinen mun tekemästä muotokuvasta minkä olin kehystänyt ja piirtänyt.
Ihanat oli synttärit ja piristi mua varmaan muutamalla vuodella.
Seura oli maailman parasta!
Hillevin muotokuva kehyksissä
Kotimatkalla kuvailin maisemakuvia


Kissani oli onnessaan kun äiti tuli kotiin
Olen tässä värjötellyt asunnossani kolme vuotta,kunnes kävi selville ,että mun kylpyhuoneessa ei ole ollut lämmitystä kokoaikana, ei lattialämmitystä eikä patteria,ilmankos olen aina niin jäässä.
Huoltomies kävi laittamassa pattereihin lämpöä ja mittasia kaikki huoneet. olen elellyt tälläsessä 17 asteen lämmössä tai kylmyydessä kolme vuotta. huoltomies sai patterit kuntoon lämpö nousi 21-23 asteeseen ja tuntuu ,että olen taivaassa kun en palele.

Lisää kuvateksti

Putkiremontti alkaa helmikuun lopulla ja kestää n.6kk, apua!!!

Tuli ilmoitus , että nyt keväällä alkaa putkiremontti ja se alkaa minun asunnosta. Tosin kellari ja uima-allas osasto on ensiksi vuorossa ja sitten asunnot.
* Eli tulee n. 3kk evakkoaika. *Ei ole edes paikkaa minne mennä!
Tässä on nyt rukouksen paikka mistä saan asunnon ainakin huhti-toukokuuksi,kun mun asunnossa on remontti. Herra auta ja johdata!!!
Mulle kelpaa yksiö,missä olisi wc sekä keittökomero ja paikka sängylle, sekä kissani pitää saada tulla mukaan. Otan ehdotuksia vastaan jos jollakin on tarjota jotain!!

lähden rakkaita sorsia ruokkimaan, ne kävelee vastaan kun tuntee mut,sorsamummo

Ei kommentteja: