10/12/2017

Iltalehden jutun aiheuttamia tuntemuksia 12.10.2017 ja kuvat kun olen ottanut sytostaatit (kaljuna)

Tunteita mitä juttuni lehdessä aiheutti!!!

"Olen valmis kuolemaan"  on sitaateissa..

Erityisherkkänä ihmisenä olisi pitänyt tajuta,että julkisuuteen astuminen tietenkin haavoittaa ja syöksee mut masennukseen hetkeksi, jota en taas ymmärtänyt.

Eräiden Ihmisten haavoittavat kommentit ja väärin ymmärtäminen satuttaa,hetken.

Kunnes kuuntelin Mauri Vikstenin raamattutunnin, Elämän Taakat,mahtavaa viisautta ja tervettä opetusta.

Jos tuntisivat minut ehkä olisin tältä säästynyt sekä se ,että teksti oli kirjoitettu niin ,että välttämättä ei tajua mitä olin tarkoittanut.

vuonna 2012 

Kun ensimmäisen kerran minulla oli syöpä 2012 ja se saatiin kokonaan leikattua pois, lääkäri suositteli sytostaatteja, mutta samalla sanoi,että on 50/50 auttaako se mitään ja syöpä voi uusia vaikka ne otankin. Silloin olin ns. sellasessa epätodellisuuden tilassa ,että en osannut ajatella syöpää ,koska mulla ei ollut mitään tuntemuksia ollut, ja vaikka tuolla mua haukutaan miten hiusten takia vaan en sitä ottanut ja plääp plääp.Se oli enemmän toimittajan nostama arvio siitä kun puhuin hiuksistani ja en osannut kuvitella tilannetta
kaljuna.
 (Naapurini rouva oli ottanut pienen syövän jälkeen kaikki hoidot, mutta silti syöpä uusi 5v kuluttua, eli koskaan ei voit tietää auttaako se vai ei,näin muillakin. Hoidin rouvaa viimeiseen asti kunnes joutui saattohoitoon. )

Vuonna 2016
Tässä olen kaljuna 1.9. 2016

Tässä kaljuna 1.9.2016

sytostaatit 15.8.2016


Vuonna 2016 kun minulle todettiin toisen kerran levinneenä syöpä ja olin hoitoon koittanut päästä 6kk kipujen takia ,mutta en päässyt koska sanottiin,että se on vain skolioosi. Sitten kun lopulta hoitoon pääsin oli jo myöhäistä. OTIN SILLOIN SYTOSTAATIT JA OLIN KALJUNA KUTEN VIDEOSSA YM KUVISSA NÄETTE ,EIHÄN MINULLA MUUTEN OLE NÄIN LYHYET HIUKSET. Tosin kahden kerran jälkeen piti lopettaa, koska kurkkuun tuli n. 5cm pitkä haava enkä voinut syödä enkä puhua, se oli todella tuskallista. Olin allerginen aineelle joita sytoissa tiputetaan. Alussa taistelu tukehtumista vastaan kesti 30min kun kurkku turpoaa ja en saa henkeä, ja siinä sitten pitää haukkoa kuin kala kuivalla maalla.
Lopetin siihen sytostaatit ja jatkoin 25 kerran sädehoidolla tampereella.

 Silti sanon kuten Jeesus sanoi, Isä anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät!

ps. voi ei mitä mun pitää kellekkään selittää yhtään mitään, jokainen tekee kuitenkin tilin Vain itsestään! Jokaisella on omat taakat eikä kukaan joudu elämään toisen elämää. Varsinkaan minulle ei tarvitse tulla sanomaan neuvoja. Esim. sinulla ei ole tarpeeksi uskoa jos et parane ym..ehkä on niin että sillä joka sanoo,ei ole parantamisen armolahjaa, siinä se syy on. kaikki ei vaan parane, ja minä en sitä edes Halua. 


Kiitos Jeesus, että rakastat jokaista lukijaa ja myös arvostelijaa💙Kerran jokainen astuu rajan yli,oletko valmis? Jeesus on tie,totuus ja elämä.

Ei kommentteja: