7/14/2017

tuntemuksia 14.7.2017


Hello. Aamusta luin raamattua ja rukoilin (ihanaa,rakastan aamuja) ja lähdin pitkälle lenkille. Yritin hölkätä, mutta kova kipu sattuu oikean puolen syöpäpesäkkeissä,joten eipä hölkkäillä. Ihana kaunis ilma.
 Eräs naakka seuraa mua,olen sitä syötellyt,nyt lentelee aina perässä,juttelen sille kuin kaverille.🐦
 Nautin kesästä kuin en olisi koskaan ennen huomannut. Kukkien tuoksu tuo mieleen lapsuuteni rakkaan muiston,Ylistaron.voi miten sinne kaipaan,kyröjokea, joka virtaa upeana rehevänä,lapsuuden kotitaloa,kaikkea siellä. Olen pohjalaanen.
pikkulikkana kyrönjoella uimassa


n.2vko sitten löysin kaulaltani kovan patin,ei ole ainakaan rasvapatti ,pelkäänpä että uusi etäpesäke. alkaneet entiset syöpäpesäkkeet kipeytyä,kasvaa ja taas rintakehä niin turvonnut,kuin tulessa. Itken ,olen kai vähä sekaisin.otin oxynorm kipulääkkeen kovaan kipuun ja vaihdoin uuden kipulaastarin.Myös nyt leikatun rinnan alueella n.3cm kova patti,ehkä kystä??? Noi toiset uudet patit pelottaa,ja tää hirvee kipu taas rintakehällä.Täytyy nyt vaan kestää seuraavaan kuvaukseen asti. En kestä ottaa taas sytostaatteja???Jos tulee taas se eteen! Herra antoi Herra otti kiitetty olkoot Herran nimi. Auta Jeesus taas tässäkin ,sä tiedät kaiken.💔 Huhhuh aina mä valitan! nolottaa kun tänne kirjoitan ja valitan vaan, vaikka monella asiat pahemmin.👎

💟 💖.tyttären perhe lähti mökkeilleen viikoksi.....oispa ihana loma heillä.💞olen niin kiitollinen muutamasta ystävästä.ou jee kipu alkaa hellittämään ja taas voin hengittää😇

 https://www.youtube.com/watch?v=w5UQ1RqMlFw  Iltavirsi